Lidt om mig

Mit billede
Velkommen til min blog om kager. Jeg er født i 1976 og bor sammen med min kæreste og vores to piger fra 2008 og 2012. I sommeren 2011 blev jeg introduceret for denne kæmpe kage-verden, da jeg skulle deltage i en kagekonkurrence i min datters børnehave. Siden har jeg lavet kager til mange begivenheder, men jeg lærer stadig og skaber erfaringer, hver gang en ny kage bli'r bagt og dekoreret. Ja, jeg er gået hen og blevet lidt af en "kage-nørd"! Har du spørgsmål til nogle af mine kager, en kommentar, ris, ros eller er der noget, du gerne vil vide, så er du meget velkommen til at skrive til mig.

25. november 2012

Græskar cakepops - 11. oktober 2012

Hvad tager man med i sommerhus, når man skal være sammen med 4 tøser fra mødregruppe nr. 1, og skal bruge en sjov snack?! Cakepops formet som små græskar i anledningen af den kommende Halloween. De faldt, som altid, i god jord og har en tilpas størrelse til ikke at blive for meget, når man samtidig skal proppe sig med vin, champagne, chips, slik og dejlig mad! Resten blev efterladt hjemme til kæresten og min ældste datter.

Chokoladekage med chokoladefrosting dyppet i orange candymelt og pyntet med grønt icing.


Jeg tror, at kagefeberen også har ramt min ældste datter.... Ihvertfald ville hun også gerne tegne "uhyggelige" ansigter på mine Halloween-cakepops, så det fik hun selvfølgelig lov til. Man skal jo anerkende børnenes kreative sider ik'?! Og helt uden evner er hun da ikke, i en alder af 4 år, synes moderen selv....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar