Lidt om mig

Mit billede
Velkommen til min blog om kager. Jeg er født i 1976 og bor sammen med min kæreste og vores to piger fra 2008 og 2012. I sommeren 2011 blev jeg introduceret for denne kæmpe kage-verden, da jeg skulle deltage i en kagekonkurrence i min datters børnehave. Siden har jeg lavet kager til mange begivenheder, men jeg lærer stadig og skaber erfaringer, hver gang en ny kage bli'r bagt og dekoreret. Ja, jeg er gået hen og blevet lidt af en "kage-nørd"! Har du spørgsmål til nogle af mine kager, en kommentar, ris, ros eller er der noget, du gerne vil vide, så er du meget velkommen til at skrive til mig.

16. maj 2014

Brøndby t-shirt kage - 16. maj 2014

Lucas skal konfirmeres i den helt store Brøndby IF-stil. Alt stod i BIF's tegn på denne store dag, hvor gæsterne både blev hentet i Brøndby spiller-bussen, skulle spise i vip-loungen på Brøndby stadion og fik besøg af angrebsspilleren Simon Makienok! Så mon ikke en kage, dekoreret som sæsonens nye hjemmebane-trøje, fuldender dagen?! Det håber jeg. Jeg har ihvertfald gransket Brøndbys hjemmeside ned til mindste pixel, for at få alle de vigtige detaljer med.

Lyse lagkagebunde med tobleronecreme og skovbærmousse.

Det lille BIF logo som pryder trøjen, samt de to guldstjerner som symboliserer to vundne mesterskaber. Det var med at holde tungen lige i munden for at få forholdene til at blive nogenlunde samme skala.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar